以下是和新同事的無聊事一則:

我和寶貝姨甥在講電話 ~

我:很叻仔啊! 不如下次姨媽 ‧‧‧姨媽很想約你吃飯‧‧‧姨媽要做嘢喇,遲些再找你吧!

(新同事坐在我前面,我在講電話,她就站起來看着我,等我講完電話便立即說:係唔係大姨媽先?)

** 大家明白大姨媽何解?唔明就問問其他女性朋友吧,真的不便在這裏解釋 **

我和她唔算熟,唔喜歡她這樣說,便扮作聽不見,和另一個同事繼續閒談。

片刻之後,我以為她有事要問我,所以便走到她的位置。

我:有事要問嗎?

新同事:是大姨媽定細姨媽呀?

(我心想,仲問?勁無聊,低頭默然無聲)

新同事:(提高聲量) 真係大姨媽呀?

(有無再無聊些,一而再,再而三,我欠你錢咩?駛唔駛追九條街?)

我:(面帶強勁笑容,係人都知唔對路咁款) 唔好講啦,有嘢就問。

新同事:(臉黑) 咁以後咪唔問囉!

(吓,無嘢問?你等咁耐只係問我係唔係大姨媽?

面黑 ? 教你仲要睇你面色,假假地我都係你 supervisor 吖,俾吓面好喎!真係谷到爆。)


事後檢討:

EQ 唔夠高,當時我應該答:大姨媽?停咗好耐喇喎,你仲有咩?哈哈哈哈

本來叫我做大姨媽都無問題,但加埋個衰樣和壞思想,你唔駛指意我認你做朋友!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    klau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()